Skocz do zawartości

Malik0o

Administrator Forum
  • Postów

    17
  • Wpisy

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

3 obserwujących

O Malik0o

Informacje o postaci

  • Nick
    Malik0o
  • Poziom
    1
  • Profesja
    Szaman Healer
  • Gildia
    xyz
  • Królestwo
    Shinsoo

Ostatnie wizyty

412 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Malik0o

Współpracownik

Współpracownik (5/14)

  • Okrągłe 6 miesięcy! Unikat
  • Pierwszy Temat Unikat
  • 10 Tematów Unikat
  • Pierwszy dzień
  • Pierwszy Tydzień

Najnowsze odznaki

0

Reputacja

  1. Witajcie kochani, W tym temacie znajdziecie wszelkie informacje dotyczące członków Zespołu Alnoria. Będą tutaj zamieszczane informacje odnośnie : Zadań poszczególnych rang Przyjęć nowych członków do zespołu Degradacji ze stanowisk Awansów @Admin Nick w grze: admin Zadania: Główny właściciel i sponsor projektu. Ogólna opieka nad serwerem Alnoria, planowanie rozgrywki, wymyślanie aktualizacji, Ogólna opieka nad zespołem Alnoria, banowanie botów, organizowanie eventów. (Odpowiada za rekrutację do Zespołu Alnoria) @Thorek Nick w grze: Thorek Zadania: Dbanie o serwer Alnoria pod względem technicznym. @Luzar Nick w grze: Luzar Zadania: Ogólna opieka nad serwerem Alnoria, kontakt pomiędzy graczami a właścicielami, planowanie rozgrywki, wymyślanie aktualizacji, ogólna opieka nad Zespołem Alnoria, banowanie botów, organizowanie eventów. (Odpowiada za rekrutację do Zespołu Alnoria) @AlergeN Nick w grze: AlergeN Zadania: Ogólna opieka nad serwerem Alnoria, banowanie botów, organizowanie eventów oraz przekazywaniem ważnych informacji wyższej administracji. (Opieka nad Test. Mistrz Gry) Brak Nick w grze: ... Zadania: Ogólna opieka nad serwerem Alnoria, banowanie botów, organizowanie eventów oraz przekazywaniem ważnych informacji wyższej administracji. (Opieka nad Test. Mistrz Gry) Brak Nick w grze: ... Zadania: Ogólna opieka nad serwerem Alnoria, banowanie botów, organizowanie eventów oraz przekazywaniem ważnych informacji wyższej administracji. Brak Nick w grze: ... Zadania: Przeprowadzanie wymian międzyserwerowych. Pomocnik wymian ma również za zadanie odpowiadać na pytania graczy dot. rozgrywki. (Oczywiście jeśli posiada wiedzę na dany temat). (Opieka nad Test. TUT) @Malik0o Nick na forum: Malik0o Zadania: Ogólna opieka nad forum serwera Alnoria. Osoba zajmująca się wszystkimi ważnymi sprawami na forum, również technicznymi. Ogólna opieka nad zespołem forum, organizowanie konkursów na forum. Brak Nick na forum: xxx Zadania: Ogólna opieka nad forum serwera Alnoria. Pilnowanie porządku w działach oraz na chatbox'ie, spontaniczne organizowanie konkursów na forum. (Opieka nad Test. MOD) Brak Nick na forum: xxx Zadania: Nauka poprawnego moderowania forum. Ogólna opieka nad forum serwera Alnoria. Pilnowanie porządku w działach oraz na chatbox'ie, spontaniczne organizowanie konkursów na forum. @Exo Nick na discord: Exo Zadania: Ogólna opieka nad discordem serwera Alnoria. Osoba zajmująca się wszystkimi ważnymi sprawami na serwerowym discordzie, również technicznymi. Odpowiada również za rekrutację do zespołu discord oraz spontaniczne organizowanie konkursów. (Opieka nad MOD. DC)
  2. Malik0o

    Regulamin działu Wycena

    1.) - Temat można odświeżać co 24 godziny od ostatniego posta. 2.) - Temat nieaktywny przez 3 dni zostaje przeniesiony do archiwum handlu. 3.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 4.) - Jeżeli temat został zakończony, należy poinformować o tym administrację. 5.) - Temat powinien zawierać poniższy wzór: Nazwa/zdjęcie przedmiotu: ... Opis: ... W czym wycenić: ... Pozdrawiamy, zespół Alnoria.pl
  3. 1.) - Zabrania się pisania zbędnych postów, typu "Polecam", "Nie polecam". 2.) - Temat można odświeżać co 24 godziny od ostatniego posta. 3.) - Temat nieaktywny przez 3 dni zostaje przeniesiony do archiwum handlu. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Jeżeli temat został zakończony, należy poinformować o tym administrację. 6.) - Temat powinien zawierać poniższy wzór: Nazwa/zdjęcie przedmiotu: ... Oczekuję: ... Dodatkowe informacje: ... Kontakt: ... Pozdrawiamy, zespół Alnoria.pl
  4. 1.) - Wystawiając konto na sprzedaż, musisz podać nick postaci. 2.) - Zabrania się pisania zbędnych postów, typu "Polecam", "Nie polecam". 3.) - Temat nieaktywny przez 3 dni zostaje przeniesiony do archiwum handlu. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Jeżeli temat został zakończony, należy poinformować o tym administrację. 6.) - Temat powinien zawierać poniższy wzór: Nazwa przedmiotu: ... Sposób zapłaty: ... Dodatkowe informacje: ... Kontakt: ... Pozdrawiamy, zespół Alnoria.pl
  5. Malik0o

    Regulamin działu Kupno

    1.) - Zabrania się pisania zbędnych postów, typu "Polecam", "Nie polecam". 2.) - Temat można odświeżać co 24 godziny od ostatniego posta. 3.) - Temat nieaktywny przez 3 dni zostaje przeniesiony do archiwum handlu. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Jeżeli temat został zakończony, należy poinformować o tym administrację. 6.) - Temat powinien zawierać poniższy wzór : Nazwa przedmiotu: ... Sposób zapłaty: ... Dodatkowe informacje: ... Kontakt: ... Pozdrawiamy, zespół Alnoria.pl
  6. 1.) - Niniejszy regulamin jest dopełnieniem regulaminu forum. 2.) - Dział służy do prezentowania swoich materiałów z serwera Alnoria. 3.) - Zabrania się pisania postów, które prowokują kłótnie. 4.) - Zabrania się pisania komentarzy w tematach stworzonych przez YouTuberów. 5.) - Tematy naruszające regulamin forum zostają przeniesione do kosza lub usunięte. 6.) - Każdy YouTuber powinien stworzyć tylko jeden temat i w nim umieszczać swoje materiały. Temat powinien mieć taką nazwę : [Seria z Alnorii] - Nick Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  7. Malik0o

    Regulamin działu Gildie

    1.) - W dziale obowiązują zasady zawarte w regulaminie forum. 2.) - W tym miejscu możesz zaprezentować graczom swoją gildię. 3.) - Grafikę należy umieszczać na hostingach, które nie wygasają, np. (imgur.com). 4.) - Tytuł tematu powinien zawierać pełną nazwę gildii. 5.) - Wszelkie negatywne opinie na temat gildii muszą być uzasadnione i udowodnione. 6.) - Tematy przedawnione zostają przeniesione do archiwum. 7.) - Temat zostaje uznany za przedawniony po 14 dniach od ostatniego postu. 8.) - Jeżeli chciałbyś poprosić o ponowne przywrócenie tematu należy posłużyć się opcją "Zgłoś". 9.) - Użytkownik zobowiązany jest do zgłaszania treści naruszającej regulamin. 1.) - Prowokowania kłótni, prowadzenia rozmów prywatnych w tematach. 2.) - Dodawania odpowiedzi niewnoszących nic do tematu i wulgarnych. 3.) - Umieszczania adresów discord innych niż serwerowy. 4.) - Oczerniania gildii bez ukazania jednoznacznych dowodów. Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  8. 1.) - Należy przestrzegać regulaminu forum. 2.) - Należy sprawdzić czy dany poradnik nie był już opublikowany. 3.) - Tytuł ma jasno określać czego dotyczy poradnik. 4.) - Odświeżanie jest dozwolone tylko wtedy, gdy w poradniku nastąpią zmiany. 5.) - Poradnik powinien być wykonany przejrzyście i estetycznie. 6.) - Administracja ma prawo wprowadzać poprawki w poradnikach. 7.) - Zabronione jest prowadzenie zbędnych dyskusji, a tym bardziej kłótni. Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  9. 1.) - Niniejszy regulamin jest dopełnieniem regulaminu forum. 2.) - Dział służy do składania propozycji dotyczących serwera lub forum. 3.) - Przed założeniem tematu upewnij się czy nie istnieje już podobny. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Do tematu należy dołączyć ankietę. 6.) - Użytkownik ma 12 godzin na poprawę tematu po upomnieniu moderatora, bądź administratora. 7.) - Tematy naruszające regulamin forum zostają przeniesione do kosza lub usunięte. 8.) - Odpowiedzi pod propozycją muszą być uargumentowane, posty typu "Za, przeciw" uznawane są za spam. 9.) - Propozycje rozpatrywane są przez główną administrację. 10.) - Moderator ma prawo przenieść temat do odpowiedniego działu, jeśli główna administracja o tym zapomniała. Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  10. 1.) - Niniejszy regulamin jest dopełnieniem regulaminu forum. 2.) - Dział służy do zgłaszania problemów lub błędów i zadawania pytań dotyczących serwera lub forum. 3.) - Przed założeniem tematu upewnij się czy nie istnieje już podobny. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Zabrania się pisania postów niewnoszących nic do tematu i takich, które prowokują kłótnie lub zbędne dyskusje. 6.) - Zabrania się powielania odpowiedzi innych użytkowników. 7.) - Zabrania się umieszczania swoich problemów w cudzych tematach. 8.) - Tematy naruszające regulamin forum zostają przeniesione do kosza lub usunięte. 9.) - Rozwiązane tematy zostają przeniesione do archiwum działu. 10.) - Jeżeli temat został rozwiązany, autor ma obowiązek poinformować o tym administrację. 11.) - Tematy nieaktywne przez 3 dni zostają przeniesione do kosza. 12.) - Temat może być odświeżany po upływie 24 godzin od ostatniego posta. Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  11. 1.) - Niniejszy regulamin jest dopełnieniem regulaminu forum. 2.) - Dział służy do prowadzenia dyskusji na temat serwera, forum lub serwerowego discorda. 3.) - Przed założeniem tematu upewnij się czy nie istnieje już podobny. 4.) - Tytuł tematu musi być adekwatny do jego treści. 5.) - Zabrania się pisania postów niewnoszących nic do tematu i takich, które prowokują kłótnie. 6.) - Tematy naruszające regulamin forum zostają przeniesione do kosza lub usunięte. 7.) - Tematy nieaktywne przez 7 dni zostają przeniesione do kosza. 8.) - Temat może być odświeżany co 24 godziny przez jego autora. Pozdrawiamy, zespół Alnoria.pl
  12. Użytkownik rejestrując konto na forum automatycznie akceptuje wszystkie zobowiązujące na nim regulaminy. Rejestracja na forum jest całkowicie darmowa i dobrowolna. Zabrania się publikowania treści naruszających polskie prawo oraz prawa autorskie, uznanych za wulgarne bądź nieodpowiednie. Użytkownik ma prawo odwołania się od kary tylko i wyłącznie u osoby, która ją nadała lub bezpośrednio u Właściciela. Zabronione jest obrażanie czy wyśmiewanie się z członków administracji oraz innych użytkowników. Zakazuje się reklamowania konkurencyjnych serwerów Metin2, for czy serwerów discord. Zabrania się rozpowszechniania jakichkolwiek danych osobowych bez zgody ich właścicieli. Zabrania się tworzenia multikont. Każdy użytkownik może posiadać jedno konto na forum. Wyjątek stanowi, gdy z jednego adresu IP korzysta więcej niż jedna osoba oraz zostanie to zgłoszone Administracji Forum, lub gdy użytkownik dostanie pozwolenie od administracji na stworzenie drugiego konta. Wszelkie inne kwestie niezawarte w regulaminie, podlegają wyłącznej ocenie i rozstrzygnięciu przez Administrację Użytkownik ma obowiązek dodawać tematy w odpowiednich działach. Użytkownik zakładający nowy temat powinien upewnić się, czy identyczny nie był poruszany wcześniej, jeśli był i był on zamknięty / rozwiązany to powinien ustosunkować się do jego wyniku. Nazwa tematu powinna być adekwatna do zawartej w nim treści. Użytkownik ma obowiązek użyć odpowiedniego prefixu w działach, w których są wymagane. Zabrania się pisania kilku postów pod rząd. Chcąc uzupełnić swoją poprzednią myśl, użyj opcji Edytuj zamiast pisać nowy post. Inaczej każdy kolejny post będzie karany warnem. Temat można odświeżyć dopiero po upływie 24h od ostatniego posta. Tematy, które znajdują się w koszu mogą zostać przywrócone. Wystarczy, że użytkownik napisze prywatną wiadomość Administracji. Zabrania się prowokowania afer oraz prowadzenia dyskusji w wątkach, które odbiegają od tematu bądź uważa się za zbędne. Zabrania się nabijania punktów reputacji drugim kontem. Użytkownik, który otrzymał w tej sytuacji punkty reputacji, zostanie ukarany. Autor tematu ma obowiązek poinformować, gdy jego wątek jest już nieaktualny, poprzez napisanie posta w temacie, lub poprzez prywatną wiadomość do Administracji. Każdy użytkownik ma prawo dostosować swój profil wedle uznania, aczkolwiek nie może on być niezgodny z regulaminem. Nazwa konta na forum powinna przestrzegać zasad netykiety. Zabrania się także robienia nicków z emotikonami. Zabrania się podszywania pod administrację serwera, forum. Administracja zastrzega sobie prawo do edytowania profilu użytkownika, jeśli łamie on postanowienia regulaminu, bądź niektóre jego części są obraźliwe względem innych. Nazwa użytkownika nie powinna zawierać treści wulgarnych, obraźliwych, rasistowskich bądź nakłaniających do przemocy. Maksymalny rozmiar sygnatury to: 600x300. Avatar oraz sygnatura nie powinny przedstawiać treści wulgarnych, pornograficznych, obraźliwych, rasistowskich bądź nakłaniających do przemocy. Zakazuje się spamowania, maksymalnie 3 wiadomości z rzędu. Chatbox służy do luźnych rozmów, zatem zabrania się prowokowania kłótni i niepotrzebnych zachowań. Zabrania się handlowania na Chatboxie, do tego przeznaczone są odpowiednie działy. Tyczy się to również wysyłania linków do działów z handlem. Należy pamiętać, że Chatbox jest przywilejem, który można stracić na określony czas lub na stałe przez nieodpowiednie zachowanie. Chatbox dostępny jest dla każdego zarejestrowanego użytkownika. Zabrania się reklamowania innych serwerów metin2, ts3 oraz innych for metinowych. (Jeśli wspominasz o jakimś serwerze, zastosuj cenzurę typu "Alno**a".) Pozdrawiamy, Zespół Alnoria.pl
  13. Malik0o

    Welcome to Pages

    Welcome to Pages! Pages extends your site with custom content management designed especially for communities. Create brand new sections of your community using features like blocks, databases and articles, pulling in data from other areas of your community. Create custom pages in your community using our drag'n'drop, WYSIWYG editor. Build blocks that pull in all kinds of data from throughout your community to create dynamic pages, or use one of the ready-made widgets we include with the Invision Community. View our Pages documentation
×
×
  • Dodaj nową pozycję...